onsdag 8 juni 2011

Transformice



2 kommentarer:

  1. Wow jag älskar dina teckningar, helt fantastiska!(jag är Jaxins kompis Vera förresten). Om du vill får du gärna gå in på min blogg som heter 11vintrar.blogspot.com och kolla och bli följare om du gillar den. Hälsa Jaxin från mig om du träffar henne och säg i så falla att jag gärna vill ses fast att vi i så fall får planera via min blogg eller facebook(om hon har det)för min telefon är helt pajad.
    Kram
    Vera
    Ps. Jag kan länka till din blogg från min blogg om du vill så får du ännu fler läsare.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Vera! Ska kika in på din blogg :) Ok, ska hälsa henne det :D Hoppas det löser sig med mobilen och den funkar snart.

    Aww, vad snäll du är. Det får du gärna göra :D Du får ha en så fin sommar! :)

    Kram

    Victoria

    SvaraRadera