tisdag 21 juni 2011

Queen of Hearts



6 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack igen för alla kommentarer du skickar! Det lyser verkligen upp vardagen när jag kommer in på bloggen och ser att du har kommenterat. Det var väldigt roligt att rida åsna men otroligt vingligt. Vi red ju barbacka och dom är ju så smala jämfört med hästar så det kändes som om man skulle ramla av typ hela tiden, särskilt när de drog ner huvudet i traven. :) Om du vill så kan du väl rekommendera min blogg till kompisar så kan jag lägga en länk till din på facebook. Skulle vara superschyst så får vi båda lite fler läsare!
    Kram
    Vera

    SvaraRadera
  2. Hej! Några tips om du vill få fler läsare är:
    1. Gör "reklam" för din blogg på facebook.
    2. Gå in design och sedan gadgetar och fixa så att du ser statistiken på bloggen.
    3. När du ser att statistiken går upp alltså att det är fler som kollar på din blogg, så ökar du mängden inlägg per dag för att dom som kommer oftast ska hitta något nytt att läsa för då tycker läsarna att det är roligt att komma till din blogg ofta och så kanske dom rekommenderar din blogg till någon annan. Hoppas att mina tips var till hjälp!
    Love your blog!
    Vera

    SvaraRadera
  3. Det ska jag göra. Och tack för tipsen :)

    SvaraRadera
  4. Hej! Det här är Julie jaxins kompis. Jag undrar bara om du kan be henne att ringa mig!

    Ps. Super fina teckningar!

    //Julie

    SvaraRadera
  5. Tack :D Det ska jag göra :)

    SvaraRadera
  6. Hej Victoria! Jag missade Jaxins samtal kan du be henne att ringa mig igen! Skulle vara supersnällt.

    Ha det bra
    //Julie =)

    SvaraRadera