torsdag 7 juli 2011

Dragon Soul


1 kommentar:

  1. Söt bild! Särskilt det lilla djuret. Är det en drake? Jag antar det eftersom bilden heter Dragon Soul men jag vill inte dra några felaktiga slutsatser så svara gärna på den här kommentaren i ett inlägg! Älskar din blogg och dina bilder. Gå gärna in på min blogg och kommentera på min blogg ibland också. Jag har inte kunnat göra det på din eftersom jag har varit borta i några dagar och inte hunnit. Nu ska jag i alla fall försöka komma igång igen så jag hoppas att du gör detsamma med kommentarerna på min för jag har faktiskt längtat efter din åsikt om mina inlägg ett tag nu.
    Kram
    Vera
    Ps. Hälsa Jaxin om du träffar henne och säg att jag gärna vill att hon kommer hem till mig någon gång så hon får gärna smsa mig om det går men det går inte att ringa till min mobil längre. Om hon har min pappas mobilnummer kan hon ringa dit. Ds.

    SvaraRadera